Skip to Main Content (a11yPressEnter)
Spartusis pasirinkimas

2025 m. Dakaro ralis

Laužant ribas

Ekstremalios vietovės ir neįtikėtinas greitis. Toyota nepavyko atsispirti įtraukiančiam sunkiausiam pasaulio raliui, kuriame norint laimėti vien greičio nepakanka. Dakaro ralyje, kuris yra Pasaulio ralio ralio reido čempionato (W2RC) dalis, labai svarbus vaidmuo tenka automobilių kokybei, patvarumui ir patikimumui. Štai kodėl mes vis lenktyniaujame – nes nuolat siekiame gaminti kuo geresnius automobilius, skirtus ne tik sporto meistrams.

Sausio mėnesį TOYOTA GAZOO Racing grįžta į įspūdingus Saudo Arabijos peizažus, kur vyks 2025 m. Dakaro ralis. Legendinėse lenktynėse, kurios vyks 14 alinančių etapų dykumų kopomis, uolėtais takais ir plačiomis lygumomis, komandos ir jų automobiliai vėl važiuos ties ištvermės bei našumo ribomis. Geras pasirodymas Dakaro ralyje, kuris yra pirmasis 2025 m. W2RC sezono etapas, bus dar vienos sėkmingos TOYOTA GAZOO Racing čempionato kampanijos pagrindas.

Po visapusiškos lenktynių, bandymų ir tobulinimo programos 2025 metų GR DKR Hilux EVO yra pasirengęs dar kartą kilstelėti kartelę.

Gurtam TOYOTA GAZOO Racing Baltics 2025 m. Dakaro ralyje

Komanda Gurtam TOYOTA GAZOO Racing Baltics, atlikusi daug reikšmingų patobulinimų, yra pasirengusi mesti iššūkį šių metų Dakaro ralyje. Viena iš reikšmingiausių naujienų neabejotinai yra Toyota GR DKR Hilux EVO T1U – ankstesniojo automobilio įpėdinis. Naujasis automobilis buvo kuriamas visus vienerius metus. Jis yra 100 mm platesnis už savo pirmtaką, patobulinta jo pakaba, į kitą vietą perkeltas oro kondicionieriaus blokas ir sumontuota efektyvesnė aušinimo sistema.

Komanda turi ir naują pavadinimą – Gurtam TOYOTA GAZOO Racing Baltics. Gurtam iki šiol buvo pagrindinis rėmėjas, tačiau bendradarbiavimas žengė didelį žingsnį į priekį ir Gurtam tapo tituliniu komandos rėmėju.

Ir galiausiai – svarbių pokyčių įvyko ir pilotų rate: šturmano sėdynėje šalia Benedikto Vanago sėdės lenkas Szymonas Gospodarczykas, turintis daugiau nei 20 metų patirtį ištvermės raliuose. Taigi jis – tinkamas žmogus, galintis pakeisti Kuldarą Sikką, kuris atsigauna po nugaros traumos.

Toyota išbandymai W2RC čempionate

TOYOTA GAZOO Racing dar kartą pademonstravo savo pranašumą ir užsitikrino 2024 m. Pasaulio ralio reido čempionato (W2RC) konstruktorių titulą. Tai – jau trečias komandos titulas iš eilės nuo pat čempionato gyvavimo pradžios 2022 m. GR DKR Hilux Evo sėkmė ir TGR vairuotojų, šturmanų bei technikų įgūdžiai ir patirtis demonstruoja komandos tvirtą įsipareigojimą rodyti patikimus ir ilgalaikius gerus rezultatus. Nuoseklūs TGR W2RC pasiekimai atspindi nuolatinio tobulėjimo filosofiją – kurti ir bandyti naujas idėjas, ieškant jų galimybių ribų automobilių sporte.

2025 m. W2RC kalendorius

1 etapas. Dakaro ralis, Saudo Arabija (2025 m. sausio 3-17 d.)

2 etapas. Abu Dabio dykumų iššūkis (2025 m. vasario 21-27 d.)

3 etapas. Pietų Afrikos Safario ralis, Pietų Afrikos Respublika (2025 m. gegužės 18–24 d.)

4 etapas. Ralio reidas BP Ultimate Portugal, Portugalija (2025 m. rugsėjo 22–28 d.)

5 etapas. Rallye du Maroc, Marokas (2025 m. spalio 10–17 d.)

„Ir toliau gaminsime dar geresnius automobilius, kuriais galima įveikti bet kokius pasaulio kelius.“

Akio Toyoda

Ne tik sportui

Išbandyta sudėtingiausiomis sąlygomis, labiausiai atsidavusių specialistų. Visas pamokas ir kompetenciją iš ralio lenktynių pristatome į Jūsų kiemą. Naujasis Hilux plečia galimybių ribas ir padeda mums gaminti dar geresnius automobilius, skirtus ir dykumų kopoms, ir miesto kalvelėms įveikti.

Sutvirtintas Dakare

Toyota ekipažai varžysis naujausia lenktynėse patikrinto GR DKR Hilux Evo versija. Nors pagrindinė šios nuostabios mašinos konstrukcija išlieka nepakitusi, 2025 m. iteracija yra rezultatas išsamios tobulinimo programos, kuria siekta užtikrinti, kad technika atlaikytų sudėtingiausius ruožus.

Kruopštūs patobulinimai ir modifikacijos dar labiau pagerino automobilio eksploatacines savybes, ilgaamžiškumą ir patikimumą, t. y. vertybes, kurios yra Toyota požiūrio pagrindas. Šie naujovinimai grindžiami nuolatinio tobulinimo Kaizen filosofija.

  • GR DKR Hilux EVO

    Galia: 264 kW esant 5 300 sūk./min.

    Sukimo momentas: 620 Nm

    Transmisija: Sadev 6 pavarų sekvencinė pavarų dėžė

    Bendrasis ilgis: 4 810 mm

    Bendrasis plotis: 2 300 mm

    Bendrasis aukštis: 1 890 mm

Susipažinkite su TOYOTA GAZOO Racing Dakaro ralio komanda

1 komanda, automobilis Nr. 203:

  • Lucas Moraes (Brazilija), vairuotojas

    Karjeros pasiekimai:

    Dakaro ralis, 3 vieta bendroje įskaitoje (2023 m. geriausias naujokas)

    Triskart Sertões čempionas

    3 vieta W2RC čempionate (2024 m.)

    Įveikti Dakaro raliai: 2

    Dakaro etapo pergalės: 1

  • Armand Monleón (Ispanija), šturmanas

    Karjeros pasiekimai:

    Keturiskart Taklimakan ralio nugalėtojas

    2 vieta pasaulio ralio reido taurėje (2021 m.)

    3 vieta W2RC čempionate (2025 m.)

    Įveikti Dakaro raliai: 7

    Dakaro etapo pergalės: 2

2 komanda, automobilis Nr. 204:

  • Seth Quintero (Jungtinės Amerikos Valstijos), vairuotojas

    Karjeros pasiekimai:

    W2RC T3 čempionas (2023)

    Įveikti Dakaro raliai: 4

    Dakaro etapo pergalės: 0

  • Dennis Zens (Vokietija), šturmanas

    Karjeros pasiekimai:

    W2RC T3 čempionas (2023)

    Įveikti Dakaro raliai: 4

    Dakaro etapo pergalės: 0

  • Toyota Land Cruiser 300 GR SPORT

    Didžiausia galia: > 253 kW (> 344ps)

    Didžiausias sukimo momentas: > 815 Nm

    Transmisija: Direct Shift-10AT (elektroniniu būdu valdoma 10 laipsnių automatinė pavarų dėžė)

    Bendrasis ilgis: 4 965 mm

    Bendrasis plotis: 1 990 mm

    Bendrasis aukštis: 1 975 mm

    Pavaros agregatas: Visų ratų pavara (nuolatinio veikimo visų varomųjų ratų sistema (4WD))

Susipažinkite su Land Cruiser Toyota Auto Body komanda

 

1 komanda, automobilis Nr. 500:

  • Akira Miura (Japonija), vairuotojas

    Karjeros pasiekimai:

    Dakaro ralis, serijinių modelių kategorija, 1 vieta (2018, 2021, 2022, 2024 m.)

    Dakaro ralis, serijinių modelių kategorija, 2 vieta (2019, 2020, 2023 m.)

  • Jean-Michel Polato (Prancūzija), šturmanas

    Karjeros pasiekimai:

    Dakaro ralis, serijinių modelių kategorija, 1 vieta (2023 m.)

    Dakaro ralis, serijinių modelių kategorija, 2 vieta (2021, 2022, 2024 m.)

    Andalūzijos ralis, serijinių modelių kategorija, 2 vieta (2020 m.)

2 komanda, automobilis Nr. 501:

  • Ronald Basso (Prancūzija), vairuotojas

    Karjeros pasiekimai:

    Dakaro ralis, serijinių modelių kategorija, 1 vieta (2023 m.)

    Dakaro ralis, serijinių modelių kategorija, 2 vieta (2021, 2022, 2024 m.)

    Andalūzijos ralis, serijinių modelių kategorija, 2 vieta (2020 m.)

    Maroko ralis, serijinių modelių kategorija, 1 vieta (2023, 2024 m.)

  • Jean-Pierre Garcin (Prancūzija), šturmanas

    Karjeros pasiekimai:

    Dakaro ralis, serijinių modelių kategorija, 1 vieta (2016, 2017, 2019, 2020 m.)

    Maroko ralis, serijinių modelių kategorija, 1 vieta (2024 m.)

Kodėl verta varžytis sudėtingiausiose lenktynėse?

TOYOTA GAZOO Racing naujienos (ENG)