Spartusis pasirinkimas

Toyota Dakaro ralyje – su nauju automobiliu

Nauji ekipažai. Ta pati aistra siekti naujų aukštumų

Ekstremalios vietovės ir neįtikėtinas greitis. Toyota nepavyko atsispirti įtraukiančiam sunkiausiam pasaulio raliui, kuriame norint laimėti vien greičio nepakanka. Dakaro ralyje, kuris yra Pasaulio ralio ralio reido čempionato (W2RC) dalis, labai svarbus vaidmuo tenka automobilių kokybei, patvarumui ir patikimumui. Štai kodėl mes vis lenktyniaujame – nes nuolat siekiame gaminti kuo geresnius automobilius, skirtus ne tik sporto meistrams.

Legendinis Toyota tvirtumas vėl bus demonstruojamas 2024 m. su atnaujinta Dakaro ralio nugalėtojo automobilio versija, dabar vadinama GR DKR Hilux EVO T1U. TOYOTA GAZOO Racing dalyvaus penkių etapų 2024 m. FIA W2RC varžybose, kurių svarbiausias etapas – sudėtingasis Dakaro ralis. Į šį kultinį renginį išsiųsime didžiausią visų laikų komandą. Penkių ekipažų, tarp kurių yra du vairuotojai naujokai, komanda derina neprilygstamą Ginielio de Villierso patirtį ir neabejotiną naujų komandos narių Lucaso Moreaso ir Setho Quintero greitį.

Dėl nuolatinio komandos tobulinimo pastangų ir 2023 m. nuvažiuotų beveik 30 000 km lenktynių ir bandymų trasomis dabar – dar tvirtesnis ir efektyvesnis GR DKR Hilux EVO T1U yra pasirengęs 2024 m. pakelti kartelę dar aukščiau.

Toyota išbandymai W2RC čempionate

Po itin sėkmingo 2023 m. sezono, kuriame komanda antrą kartą iš eilės iškovojo bendrą pergalę Dakaro ralyje ir W2RC titulus, TOYOTA GAZOO Racing pasiruošusi naujiems iššūkiams. Išplėsta penkių ekipažų komanda ir atnaujintas GR DKR Hilux EVO T1U pasirengę svarbiausiems automobilių bandymams. 

2024 m. W2RC kalendorius

1 etapas. Dakaro ralis, Saudo Arabija (2024 m. sausio 5-19 d.)

2 etapas. Abu Dabio dykumų iššūkis (2024 m. vasario 25-kovo 2 d.)

3 etapas. BP Ultimate ralio reidas Portugalijoje (2024 m. balandžio 2-7 d.)

4 etapas. Desafio Ruta 40 Argentinoje (2024 m. birželio 2-8 d.)

5 etapas. Maroko ralis (2024 m. spalio 5-11 d.)

„Ir toliau gaminsime dar geresnius automobilius, kuriais galima įveikti bet kokius pasaulio kelius.“

Akio Toyoda

Ne tik sportui

Išbandyta sudėtingiausiomis sąlygomis, labiausiai atsidavusių specialistų. Visas pamokas ir kompetenciją iš ralio lenktynių pristatome į Jūsų kiemą. Naujasis Hilux plečia galimybių ribas ir padeda mums gaminti dar geresnius automobilius, skirtus ir dykumų kopoms, ir miesto kalvelėms įveikti.

Sutvirtintas Dakare

Nauja juoda matine lenktynių spalva pasipuošusio naujojo GR DKR Hilux EVO T1U kėbulas yra 100 mm platesnis nei pirmtako ir turi keletą patobulinimų. Tarp jų – naujas aušinimo paketas, skirtas padidinti efektyvumą į kitą vietą perkeltas oro kondicionierius ir perprojektuota pakaba. 

Šis Hilux varomas pažangiais biodegalais, kurie, palyginti su įprastu benzinu, bent 70 % sumažina automobilio anglies dioksido emisiją. Jis skirtas tvariai ateičiai ir sensacingoms pergalėms.

  • GR DKR Hilux EVO T1U

    Pavadinimas: GR DKR HILUX EVO T1U

    Variklio valdymo sistemos tiekėjas: Motec

    Transmisija: Sadev 6 pavarų sekvencinė pavarų dėžė

Susipažinkite su TOYOTA GAZOO Racing Dakaro ralio komanda

1 komanda, automobilis Nr. 206:

  • Lucas Moraes, vairuotojas

    Karjeros pasiekimai:

    Dakaro ralis, 3 vieta bendroje įskaitoje (2023 m. geriausias naujokas)

    Triskart Brazilijos nacionalinis čempionas (2013, 2014, 2018 m.)

    Dukart Sertoeso ralio čempionas

  • Armand Monleón, šturmanas

    Karjeros pasiekimai:

    Kazachstano ralio nugalėtojas (2021 m.)

    2 vieta Abu Dabio dykumų iššūkyje (2021 m.)

    Panafrikos ralio nugalėtojas (2019 m.)

2 komanda, automobilis Nr. 209:

  • Giniel de Villiers, vairuotojas

    Karjeros pasiekimai:
     
    Dakaro ralio nugalėtojas (2009 m.)
     
    Maroko ralio nugalėtojas (2003, 2006, 2007, 2019 m.)
  • Dennis Murphy, šturmanas

    Karjeros pasiekimai:
     

    Pietų Afrikos ralio reido čempionas šturmanas (2013, 2014, 2015, 2018, 2021, 2022 m.)

3 komanda, automobilis Nr. 216:

  • Seth Quintero, vairuotojas

    Karjeros pasiekimai:

    Priklauso daugiausiai Dakaro etapų pergalių per vienerius metus rekordas  (2022 m.)

    Jauniausias visų laikų Dakaro etapo nugalėtojas (2021 m.)

  • Dennis Zens, šturmanas

    Karjeros pasiekimai:

    2 Dakaro ralio etapų pergalės (2023 m.)

    12 Dakaro ralio etapų pergalės  (2022 m.)

4 komanda, automobilis Nr. 226:

  • Saood Variawa, vairuotojas

    Karjeros pasiekimai:

    2 vieta Pietų Afrikos ralio reido serijoje (2023 m.)

  • François Cazalet, šturmanas

    Karjeros pasiekimai:

    1 Dakaro ralio etapų pergalė (2023 m.)

    FIA W2RC T3 pasaulio čempionas, šturmanas (2022 m.)

5 komanda, automobilis Nr. 243:

  • Guy Botterill, vairuotojas

    Karjeros pasiekimai:

    2 vieta Pietų Afrikos ralio reido serijoje (2023 m.)
  • Brett Cummings, šturmanas

    Karjeros pasiekimai:

    Dakaro ralio 5 vietos bendroje įskaitoje laimėtojas (2023 m.)

    1 vieta Pietų Afrikos ralio reido serijoje (2023 m.)

  • Toyota Land Cruiser 300 GR SPORT

    Didžiausia galia: > 253 kW

    Didžiausias sukimo momentas: > 815 Nm

    Transmisija: Direct Shift-10AT (elektroniniu būdu valdoma 10 laipsnių automatinė pavarų dėžė)

    Bendrasis ilgis: 4 965 mm

    Bendrasis plotis: 1 990 mm

    Bendrasis aukštis: 1 975 mm

    Pavaros agregatas: Visų ratų pavara (nuolatinio veikimo visų varomųjų ratų sistema (4WD))

Susipažinkite su Land Cruiser Toyota Auto Body komanda

 

1 komanda, automobilis Nr. 500:

  • Akira Miura, vairuotojas

    Karjeros pasiekimai:

    2 vieta T2 Dakaro ralyje (2023 m.)

    Dakaro ralio T2 kategorijos nugalėtojas (2018, 2021, 2022 m.)

  • Mayeul Barbet, šturmanas

    Karjeros pasiekimai:

    Maroko ralis (2021, 2023 m.)

    Andalūzijos ralio T2 kategorijos nugalėtojas (2020 m.)

2 komanda, automobilis Nr. 501:

  • Ronald Basso, vairuotojas

    Karjeros pasiekimai:

    Dakaro ralio T2 kategorijos nugalėtojas (2023 m.)

    2 vieta T2 Dakaro ralyje (2022 m.)

  • Jean Michel Polato, šturmanas

    Karjeros pasiekimai:

    Dakaro ralio T2 kategorijos nugalėtojas (2023 m.)

    2 vieta T2 Dakaro ralyje (2022 m.)

Kodėl verta varžytis sudėtingiausiose lenktynėse?

TOYOTA GAZOO Racing naujienos (ENG)