Spartusis pasirinkimas

Naujas bandymų metodas degalų sąnaudų ir teršalų kiekiui nustatyti

Pasaulinės suderintos lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūros pristatymas.
Nuo devintojo dešimtmečio bandymai Europos naujų automobilių teršalų ir degalų sąnaudų kiekiui nustatyti buvo atliekami taikant naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) bandymų procedūrą. Nuo 2017 m. rugsėjo 1 d. pradėta taikyti nauja pasaulinė suderinta lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūra (WLTP), kuri padeda automobilių pirkėjams ir savininkams realiau įvertinti automobilių važiavimo charakteristikas.

Perėjimas nuo NEDC prie WLTP

Dėl pažangesnių automobilių technologijų ir važiavimo sąlygų pokyčių beveik 40 metų senumo NEDC važiavimo ciklo bandymus teko pakeisti. Siekiant užtikrinti tikslesnį būdą apskaičiuoti ir palyginti automobilio degalų sąnaudų bei teršalų kiekį, bandymai pagal WLTP procedūrą atliekami realesnėmis sąlygomis, kad matuojamos reikšmės geriau atspindėtų eksploatacines automobilio charakteristikas.

  • Bandymų ciklas

    Dinamiški bandymai, geriau atspindintys realias važiavimo sąlygas

  • Bandymo trukmė

    Bandymas trunka 30 min., t. y. 10 min. ilgiau

  • Bandymo atstumas

    Bandymo atstumas – 23,25 km, t.y. dukart ilgesnis už naudotą anksčiau

  • Važiavimo etapai

    Dinamiškesni etapai: 52 proc. mieste ir 48 proc. ne mieste

  • Vidutinis ir maksimalus greitis

    Vidutinis greitis – 46,5 km/h (padidėjo 12,5 km/h), o maksimalus greitis padidėjo iki 131 km/h

  • Papildoma įranga

    Atsižvelgiama į papildomą automobilio įrangą (veikiančią CO2 ir degalų sąnaudų rodiklius)

  • Pavarų perjungimas

    Kiekvienam automobiliui būdingi skirtingi pavarų perjungimo momentai

  • Bandymo temperatūra

    Matavimai dabar atliekami esant 23 ºC temperatūrai (CO2 rodikliai pakoreguoti iki 14 ºC), o anksčiau buvo matuojama 20–30 ºC temperatūroje

Didesnis skaidrumas

  • Nuo 2017 m. rugsėjo iki 2018 m. rugsėjo visi nauji automobiliai turės būti patvirtinti pagal WLTP bandymų procedūrą (lengvieji komerciniai automobiliai – po vienerių metų). Prius – pirmasis Toyota modelis, kuris 2017 m. ketvirtajame ketvirtyje bus sertifikuotas pagal WLTP.

    Toyota palankiai vertina perėjimą prie WLTP procedūros, kuri leis mūsų klientams nustatyti tikslesnį degalų sąnaudų ir teršalų kiekį. Toyota, kaip aplinką tausojančio transporto rinkos lyderė, praleido dešimtmečius ieškodama būdų, kaip gaminti mažiau aplinką teršiančius automobilius, kurdama technologijas, tokias kaip hibridinės pavaros sistemos, kurios įrodė galinčios sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį, ir padėdama formuoti mažai anglies dioksido išskiriančią visuomenę.


    Kasdieniai bandymai, realūs rezultatai

    Taikant WLTP bandymų procedūrą, laboratoriniai matavimai dabar geriau atspindės jūsų kasdienio gyvenimo situacijas. Tai reiškia, jog pateikti naujų automobilių degalų sąnaudų ir taršos rodikliai yra tikslesni ir realesni.

Ekologiškas važiavimas

Patarimai, kaip važiuoti labiau aplinką tausojančiu ir saugesniu būdu

Sužinokite daugiau (ENG) (Atveriama naujame lange)

Ar dar turite klausimų?

A. Ne, Jūsų faktiniai degalų sąnaudų rodikliai liks tokie patys, tačiau gali būti, kad Jūsų automobilio oficialios CO2 ir degalų sąnaudų reikšmės dėl griežtesnio WLTP bandymų ciklo bus didesnės – panašesnės į Jūsų pastebėtus rezultatus.

A. Kaip ir NEDC, WLTP bus laboratorinių tyrimų procedūra. Dėl važiavimo stiliaus ir sąlygų skirtumų gali pasitaikyti tam tikrų neatitikimų tarp oficialių rodiklių ir faktinių rezultatų.

A. Kaip ir NEDC, WLTP bus laboratorinių tyrimų procedūra. Dėl važiavimo stiliaus ir sąlygų skirtumų gali pasitaikyti tam tikrų neatitikimų tarp oficialių rodiklių ir faktinių rezultatų.

Sužinokite daugiau apie WLTP bandymus (ENG)