Toyota Service Management (TSM) – tai visos Europos programa, pagal kurią Toyota teikia apdovanojimus atstovybėms, puikiai įgyvendinusioms Toyota gamybos sistemos principus, vykdant efektyvius darbo, valdymo ir klientų aptarnavimo procesus.
Pripažinimo sąlyga – nuoseklus Toyota Kaizen vertybių įgyvendinimas, padedantis išlaikyti aukštus Toyota standartus.
Visos pripažintos atstovybės sėkmingai išanalizavo savo darbo sritį ir nustatė aspektus, kuriuos galima optimizuoti ir patobulinti siekiant užtikrinti procesų veiksmingumą, efektyvų išteklių naudojimą ir kokybišką klientų aptarnavimą.
TSM apdovanojimas – tai puikus visos komandos įvertinimas, galiojantis vienerius kalendorinius metus. Atstovybės gali kasmet atnaujinti apdovanojimą, toliau besilaikydamos kokybės principų ir juos tobulindamos.
Kartu su apdovanojimu visos atstovybės gaus ir lipduką ant durų, kuriuo informuojama, kad visi Toyota savininkai ir jų automobiliai yra patikimose rankose.